Frequently Asked Questions

Voor mijn aankomst

Als u uw reservering wilt annuleren of wijzigen, kunt u rechtstreeks contact opnemen met het hotel waar u heeft gereserveerd voor het uiterste tijdstip dat in de annuleringsvoorwaarden vermeld staat. Vergeet niet te verduidelijken dat deze reservering via internet is uitgevoerd. U kunt uw reservering ook op internet annuleren via de rubriek “Mijn reserveringen“ als u een account hebt, of als u het reserveringsnummer hebt.

U kunt op elk gewenst moment via internet reserveren. Een online reservering voor de avond zelf moet echter voor middernacht uitgevoerd worden.

Voor alles is het belangrijk om de annuleringsvoorwaarden van uw reservering te controleren om er zeker van te zijn dat ze geannuleerd of gewijzigd kan worden.

Uw verblijf wordt gefactureerd in functie van de annuleringsvoorwaarden van uw reservering, die u kunt bekijken in uw bevestigings-e-mail of in de rubriek “Mijn reserveringen“.

Het nummer dat u bij uw reservering werd meegedeeld garandeert u dat ze in rekening genomen en geregistreerd is.

U vindt dit nummer in de bevestiging van uw reservering die u kunt raadplegen:

In uw mailbox: U ontvang maximaal 24u na uw reservering een bevestigings-e-mail op het meegedeelde e-mailadres.

In uw account op hotel-bb.com: de bevestiging verschijnt zodra u verbonden bent.

Als op het hotel en de reservering de dienst “check-in op afstand“ van toepassing is, ontvangt u 48u voor de datum van uw verblijf een e-mail met daarin de modaliteiten van de check-in op afstand. U kunt uw check-in op afstand vanaf 14.00u op de dag van uw verblijf uitvoeren.

Tijdens mijn verblijf

U kunt uw verblijf op eenvoudige wijze verlengen bij de receptie bij aankomst in ons logement, of voor uw aanvankelijke vertrekdatum.

Als u niet in het hotel bent, kunt u het hotel ook rechtstreeks bereiken via de contactgegevens op de contactpagina.

Uiteraard is verlenging van uw verblijf slechts mogelijk als er op de gewenste data kamers beschikbaar zijn.