REserveren

Frequently asked questions

Voor mijn aankomst

Kan ik via internet reserveren en het hotel rechtstreeks bellen om mijn reservering te annuleren of te wijzigen?

Als u uw reservering wilt annuleren of wijzigen, kunt u rechtstreeks contact opnemen met het hotel waar u heeft gereserveerd voor het uiterste tijdstip dat in de annuleringsvoorwaarden vermeld staat. Vergeet niet te verduidelijken dat deze reservering via internet is uitgevoerd. U kunt uw reservering ook op internet annuleren via de rubriek “Mijn reserveringen“ als u een account hebt, of als u het reserveringsnummer hebt.

Tot hoe laat kan ik via internet reserveren?

U kunt op elk gewenst moment via internet reserveren. Een online reservering voor de avond zelf moet echter voor middernacht uitgevoerd worden.

Ik wil mijn reservering via internet annuleren of wijzigen; wordt mijn verblijf dan toch gefactureerd?

Voor alles is het belangrijk om de annuleringsvoorwaarden van uw reservering te controleren om er zeker van te zijn dat ze geannuleerd of gewijzigd kan worden.

Uw verblijf wordt gefactureerd in functie van de annuleringsvoorwaarden van uw reservering, die u kunt bekijken in uw bevestigings-e-mail of in de rubriek “Mijn reserveringen“.

Hoe kan ik er zeker van zijn dat mijn reservering goed is aangekomen?

Het nummer dat u bij uw reservering werd meegedeeld garandeert u dat ze in rekening genomen en geregistreerd is.

U vindt dit nummer in de bevestiging van uw reservering die u kunt raadplegen:

In uw mailbox: U ontvang maximaal 24u na uw reservering een bevestigings-e-mail op het meegedeelde e-mailadres.

In uw account op hotel-bb.com: de bevestiging verschijnt zodra u verbonden bent.

Als op het hotel en de reservering de dienst “check-in op afstand“ van toepassing is, ontvangt u 48u voor de datum van uw verblijf een e-mail met daarin de modaliteiten van de check-in op afstand. U kunt uw check-in op afstand vanaf 14.00u op de dag van uw verblijf uitvoeren.

Wat zijn de tijden voor in – en uitchecken?

Inchecken kan vanaf 15:00. Wilt u later dan 20:00 inchecken neem dan aub even contact met ons op. Dan bespreken wij de mogelijkheden!

Uitchecken: Tot 10:30. Wilt u later uitchecken? Vraag dan naar de mogelijkheden!

Hoe kan ik mijn reservering annuleren of veranderen?

Als u de reservering wilt annuleren of veranderen kunt u met ons contact opnemen. Wij helpen u graag!

Telefoon 

+31 6 5794 3341

E-mail

Info@slapenoplauwersoog.nl

Mijn betaling is mislukt. Wat kan ik nu doen?

Neemt u graag met ons contact op en wij kijken naar de mogelijkheden. Het is ook mogelijk om bij aankomst te betalen via de pin of contant.

Telefoon 

+31 6 5794 3341

Zijn er ook mogelijkheden om fietsen te stallen?

Ja er is een grote garage aanwezig waar de fietsen veilig opgeborgen kunnen worden. Er zijn ook stopcontacten aanwezig om eventueel E-bikes op te laden. Bij aankomst helpt Team Schierzicht Logement u graag ermee.

Is het mogelijk om de auto te parkeren bij het Logement?

Er zijn een aantal parkeerplekken gereserveerd uitsluitend voor onze gasten. Hier kunt u de auto dicht bij de ingang van het logement parkeren.

Zijn er ook mogelijkheden om een elektrische auto op te laden?

Zowel bij het Restaurant als bij het logement zijn oplaadpunten voor elektrische auto’s beschikbaar.

Is er een föhn op de kamer?

Ja er is een föhn op elke kamer beschikbaar voor onze gasten.

Is er wifi beschikbaar in het logement?

Onze gasten mogen gratis gebruik maken van onze supersnelle wifi. U krijgt een code bij aankomst waarmee u de wifi kunt activeren.

Is er shampoo of douchegel beschikbaar op de kamer?

Ja er is shampoo en douchegel beschikbaar voor onze gasten.

Zijn er koffie- en thee faciliteiten op de kamer aanwezig?

Bij de receptie staat een verse bonen koffieautomaat waar gasten gratis koffie een thee kunnen halen.

Kunnen wij ook met een baby bij jullie overnachten?

Ja dat kan zeker. Wij hebben een reisbedje, een luieremmer en beddengoed voor baby’s. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Wij komen met 2 volwassenen en een kind. Is dat mogelijk?

Ja dat is mogelijk. In een standaard Plus kamer is er genoeg ruimte om een extra matras toe te voegen. Neemt u graag met ons contact op voor meer informatie.

Wij komen pas na 20:00 aan op locatie. Kunnen we dan nog inchecken?

Als u later dan 20:00 gaat arriveren neem dan aub contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.

Tijdens mijn verblijf

Hoe kan ik mijn verblijf verlengen?

U kunt uw verblijf op eenvoudige wijze verlengen bij de receptie bij aankomst in ons logement, of voor uw aanvankelijke vertrekdatum.

Als u niet in het hotel bent, kunt u het hotel ook rechtstreeks bereiken via de contactgegevens op de contactpagina.

Uiteraard is verlenging van uw verblijf slechts mogelijk als er op de gewenste data kamers beschikbaar zijn.

Kunnen we ook ontbijten?

Ja zeker. Ontbijt wordt bij ons aan tafel geserveerd op een mooie plank. Het wordt met liefde en lokale ingrediënten bereid. Ontbijt wordt geserveerd van 8:00 tot 9:30 in ons restaurant en kost 12.50€ per persoon. Heeft u allergieën? Neem dan contact met ons op of voeg een opmerking toe in uw boeking dan kunnen we hier rekening mee houden.

Waar wordt het ontbijt geserveerd?

Het ontbijt wordt geserveerd in ons Restaurant Schierzicht. Deze is te bereiken door de deur naast de vending machine. U gaat rechtdoor langs de ballebak.

Wat voor ontbijt kan ik verwachten?

Het ontbijt wordt aan tafel geserveerd. Het is een uitgebreid ontbijt met croissants, vers brood van de onze eigen bakker met gevarieerd beleg, gebakken eitje met spek, vers fruit en yoghurt. Daarbij wordt koffie, thee, melk en sinaasappelsap geserveerd. 

Wij gaan wadlopen. Kunnen we dan ook ontbijten?

Als de wadlooptocht vroeg begint kunnen wij een ontbijt-to-go maken of een lunchpakketje. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Wat zijn de tijden voor het ontbijt?

Het ontbijt wordt geserveerd tussen 8:00 en 9:30.

Kan ik ook vroeger ontbijten?

Vraag naar de mogelijkheden. Er zijn ook mogelijkheden voor een lunchpakketje of een ontbijt to-go voor wadlopers.

Ik heb allergieën of dieetwensen mbt ontbijt. Waar kan ik dit aangeven?

Wij horen graag of u allergieën of dieetwensen heeft voor het ontbijt. Neem contact met ons op en dan kunnen we de mogelijkheden bespreken.

Is roomservice mogelijk?

U kunt bij ons een bier- of wij arrangement bestellen of een borrelplank. Daarnaast is bij de receptie een vending machine met diverse snacks, frisdranken, bier en andere benodigdheden beschikbaar.

Zijn er ook mogelijkheden om een elektrische auto op te laden?

Zowel bij het Restaurant als bij het logement zijn oplaadpunten voor elektrische auto’s beschikbaar.

Bij vertrek

Hoe kan ik mijn verblijf verlengen?

U kunt uw verblijf op eenvoudige wijze verlengen bij de receptie bij aankomst in ons logement, of voor uw aanvankelijke vertrekdatum.

Als u niet in het hotel bent, kunt u het hotel ook rechtstreeks bereiken via de contactgegevens op de contactpagina.

Uiteraard is verlenging van uw verblijf slechts mogelijk als er op de gewenste data kamers beschikbaar zijn.

Uitchecken

Het is mogelijk om online uit te checken als u de credit kaart gegevens hebt ingevuld bij het online- inchecken. Hier kunt u alle openstaande rekeningen betalen en daarna de pasjes voor de kamer bij de receptie inleveren.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo
Consent to display content from - Vimeo
Google Maps
Consent to display content from - Google
Spotify
Consent to display content from - Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from - Sound
Reserveren
Chat openen
1
Scan de code
Hallo 👋
Kunnen we je helpen?