Frequently Asked Questions

Voor mijn aankomst

Als u uw reservering wilt annuleren of wijzigen, kunt u rechtstreeks contact opnemen met het hotel waar u heeft gereserveerd voor het uiterste tijdstip dat in de annuleringsvoorwaarden vermeld staat. Vergeet niet te verduidelijken dat deze reservering via internet is uitgevoerd. U kunt uw reservering ook op internet annuleren via de rubriek “Mijn reserveringen“ als u een account hebt, of als u het reserveringsnummer hebt.

U kunt op elk gewenst moment via internet reserveren. Een online reservering voor de avond zelf moet echter voor middernacht uitgevoerd worden.

Voor alles is het belangrijk om de annuleringsvoorwaarden van uw reservering te controleren om er zeker van te zijn dat ze geannuleerd of gewijzigd kan worden.

Uw verblijf wordt gefactureerd in functie van de annuleringsvoorwaarden van uw reservering, die u kunt bekijken in uw bevestigings-e-mail of in de rubriek “Mijn reserveringen“.

Het nummer dat u bij uw reservering werd meegedeeld garandeert u dat ze in rekening genomen en geregistreerd is.

U vindt dit nummer in de bevestiging van uw reservering die u kunt raadplegen:

In uw mailbox: U ontvang maximaal 24u na uw reservering een bevestigings-e-mail op het meegedeelde e-mailadres.

In uw account op hotel-bb.com: de bevestiging verschijnt zodra u verbonden bent.

Als op het hotel en de reservering de dienst “check-in op afstand“ van toepassing is, ontvangt u 48u voor de datum van uw verblijf een e-mail met daarin de modaliteiten van de check-in op afstand. U kunt uw check-in op afstand vanaf 14.00u op de dag van uw verblijf uitvoeren.

Inchecken kan vanaf 15:00. Wilt u later dan 20:00 inchecken neem dan aub even contact met ons op. Dan bespreken wij de mogelijkheden!

Uitchecken: Tot 10:30. Wilt u later uitchecken? Vraag dan naar de mogelijkheden!

Als u de reservering wilt annuleren of veranderen kunt u met ons contact opnemen. Wij helpen u graag!

Telefoon 

+31 6 5794 3341

E-mail

Info@schierzicht.nl

Neemt u graag met ons contact op en wij kijken naar de mogelijkheden. Het is ook mogelijk om bij aankomst te betalen via de pin of contant.

Telefoon 

+31 6 5794 3341

Ja er is een grote garage aanwezig waar de fietsen veilig opgeborgen kunnen worden. Er zijn ook stopcontacten aanwezig om eventueel E-bikes op te laden. Bij aankomst helpt Team Schierzicht Logement u graag ermee.

Wij hebben een aantal E-bikes beschikbaar voor de verhuur. Vraag naar de mogelijkheden. Wij helpen u graag!

Er zijn een aantal parkeerplekken gereserveerd uitsluitend voor onze gasten. Hier kunt u de auto dicht bij de ingang van het logement parkeren.

Bij de ingang van Restaurette Schierzicht is een oplaadpunt voor twee elektrische auto’s beschikbaar.

Ja er is een föhn op elke kamer beschikbaar voor onze gasten.

Onze gasten mogen gratis gebruik maken van onze supersnelle wifi. U krijgt een code bij aankomst waarmee u de wifi kunt activeren.

Ja er is shampoo en douchegel beschikbaar voor onze gasten.

Bij de receptie staat een verse bonen koffieautomaat waar gasten gratis koffie een thee kunnen halen.  

Tijdens mijn verblijf

U kunt uw verblijf op eenvoudige wijze verlengen bij de receptie bij aankomst in ons logement, of voor uw aanvankelijke vertrekdatum.

Als u niet in het hotel bent, kunt u het hotel ook rechtstreeks bereiken via de contactgegevens op de contactpagina.

Uiteraard is verlenging van uw verblijf slechts mogelijk als er op de gewenste data kamers beschikbaar zijn.

Het ontbijt wordt geserveerd in ons Restaurant Schierzicht. Deze is te bereiken door de deur naast de vending machine. U gaat rechtdoor langs de ballebak.

Het ontbijt wordt aan tafel geserveerd. Het is een uitgebreid ontbijt met croissants, vers brood van de onze eigen bakker met gevarieerd beleg, gebakken eitje met spek, vers fruit en yoghurt. Daarbij wordt koffie, thee, melk en sinaasappelsap geserveerd. 

Het ontbijt wordt geserveerd tussen 8:00 en 9:30.

Vraag naar de mogelijkheden. Er zijn ook mogelijkheden voor een lunchpakketje of een ontbijt to-go voor wadlopers.

Wij horen graag of u allergieën of dieetwensen heeft voor het ontbijt. Neem contact met ons op en dan kunnen we de mogelijkheden bespreken.

U kunt bij ons een bier- of wij arrangement bestellen of een borrelplank. Daarnaast is bij de receptie een vending machine met diverse snacks, frisdranken, bier en andere benodigdheden beschikbaar.

Bij vertrek

U kunt uw verblijf op eenvoudige wijze verlengen bij de receptie bij aankomst in ons logement, of voor uw aanvankelijke vertrekdatum.

Als u niet in het hotel bent, kunt u het hotel ook rechtstreeks bereiken via de contactgegevens op de contactpagina.

Uiteraard is verlenging van uw verblijf slechts mogelijk als er op de gewenste data kamers beschikbaar zijn.

Het is mogelijk om online uit te checken als u de credit kaart gegevens hebt ingevuld bij het online- inchecken. Hier kunt u alle openstaande rekeningen betalen en daarna de pasjes voor de kamer bij de receptie inleveren.